۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۵۹۰۲۴
حجت الاسلام حاتمی خبر داد؛

ارسال بیش از ۱۰۰ مقاله از غرب کشور به دبیرخانه همایش امربه‌معروف  

ارسال بیش از ۱۰۰ مقاله از غرب کشور به دبیرخانه همایش امربه‌معروف
 
حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ مقاله از غرب کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است، گفت: امروز از ۱۰ عنوان برتر از چهره‌های علمی، حوزوی و دانشگاهی که نسبت به بعد علمی این همایش تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حبیب الله حاتمی، امروز در همایش علمی نخبگانی امربه معروف و نهی از منکر غرب کشور به میزبانی استان لرستان، اظهار داشت: اگر قرار است امر به معروف آنقدر اهمیت پیدا کند که فلسفه قیام امام حسین(ع) قرار بگیرد، می ارزد ما نیز به عنوان شاگردان مکتب حسینی و ادامه دهندگان راه او در این راستا جان بسوزانیم.

نماینده هیئت داوران همایش علمی، نخبگانی، منطقه‌ای امر به‌ معروف و نهی از منکر افزود: باید وظیفه را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم و اگر وظیفه شناس شدیم در هر جایگاهی که قرار داریم به معنای بارز و مصداق بارز امربه معروف و نهی از منکر عمل کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر ظرفیت بالایی است، قریب به 30 عنوان محورهای همایش امروز است، ادامه داد: این نشان از این است که مساله امر به معروف و نهی از منکر از زاویه های مختلف قابلیت تحلیل و بررسی دارد.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه بیش از 100 مقاله از غرب کشور به دبیرخانه همایش آمد موجب خورسندی است که در این زمینه جای کار است، گفت: امروز از 10 عنوان برتر از چهره های علمی، حوزوی و دانشگاهی که نسبت به بعد علمی این همایش قلم زدند تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز ازدواج آسمانی و زیبای دو معصوم است، خاطرنشان کرد: در کل کشور از مهم ترین مصداق هایی که باید با آن برخورد شود این است که همین الان قریب 5 هزار وام ازدواج جوانان عقب بیفتد، یعنی ازدواج این افراد با مشکل مواجهه است و باید مشکل این زوجین برطرف شود.

حجت الاسلام حاتمی تاکید کرد: اگر کار خلق الله عقب بیفتد مصداق بارز زمین ماندن امربه معروف و نهی از منکر است و باید با این مشکلات برخورد شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات